Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
01-01-2010, 21:38:25
#8
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TeHLiXe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üstümüze atlamandaki amaç ne anlayamadım
r10 ortamıda iyice bozulmaya başladı.. nereye gidiyo bu gençlik