Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
02-01-2010, 01:38:29
#9
nefret_esat
Üyeliği durduruldu
TheConqueror adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10 ortamıda iyice bozulmaya başladı.. nereye gidiyo bu gençlik
sonumuz kötü
2009 dan selamlarımla