2009 da kalan kaç kişi var????
33
●794
- 02-01-2010, 02:32:402040'tan herkese selam şu an uzaydan konuşuyorum size yazı olarak gidiyor burada atmosfer çok güzel 30 sene sonra görüşürüz bekliyorum hepinizi
- 02-01-2010, 02:57:26Üyeliği durduruldubu kadarda kendini aşmaO_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz 2040 a gelince sen 2070 de olucan hiç görüşemiyicez 
- 02-01-2010, 11:47:28ben 2040 ta sabitim ne ileri ne gerinefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2010, 18:08:30Üyeliği durduruldusen milenyium değilAkif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık mmmileeennyum dasın
sölesen avrupa birliğine girdik mi
