• 02-01-2010, 02:32:40
    #10
    2040'tan herkese selam şu an uzaydan konuşuyorum size yazı olarak gidiyor burada atmosfer çok güzel 30 sene sonra görüşürüz bekliyorum hepinizi
  • 02-01-2010, 02:57:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2040'tan herkese selam şu an uzaydan konuşuyorum size yazı olarak gidiyor burada atmosfer çok güzel 30 sene sonra görüşürüz bekliyorum hepinizi
    bu kadarda kendini aşma biz 2040 a gelince sen 2070 de olucan hiç görüşemiyicez
  • 02-01-2010, 04:55:57
    #12
    2002 den selamlar...
  • 02-01-2010, 11:47:28
    #13
    nefret_esat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadarda kendini aşma biz 2040 a gelince sen 2070 de olucan hiç görüşemiyicez
    ben 2040 ta sabitim ne ileri ne geri
  • 02-01-2010, 12:32:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2099 yıllarında geziniyorum
  • 02-01-2010, 13:50:13
    #15
    2009 Temmuz...
  • 02-01-2010, 14:01:29
    #16
    ben 2000 li yılları geride bıraktım 3000 lerdeyim xD
  • 02-01-2010, 14:45:32
    #17
    2010 mayısında bekliyorum.. ( Askerlik o zaman bitiyor )
  • 02-01-2010, 18:08:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2000 li yılları geride bıraktım 3000 lerdeyim xD
    sen milenyium değil artık mmmileeennyum dasın sölesen avrupa birliğine girdik mi