O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2040'tan herkese selam şu an uzaydan konuşuyorum size yazı olarak gidiyor burada atmosfer çok güzel 30 sene sonra görüşürüz bekliyorum hepinizi
bu kadarda kendini aşma biz 2040 a gelince sen 2070 de olucan hiç görüşemiyicez