Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
02-01-2010, 02:57:26
#11
nefret_esat
Üyeliği durduruldu
O_o adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2040'tan herkese selam şu an uzaydan konuşuyorum size yazı olarak gidiyor burada atmosfer çok güzel 30 sene sonra görüşürüz bekliyorum hepinizi
bu kadarda kendini aşma
biz 2040 a gelince sen 2070 de olucan hiç görüşemiyicez