• 02-01-2010, 18:15:47
    #19
    1 Ocak ile 31 Aralık arasında ölen herkes 2009'da kaldı.
  • 02-01-2010, 18:18:03
    #20
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Ocak ile 31 Aralık arasında ölen herkes 2009'da kaldı.
    bence konumuza bu tür üzücü olayları katmayıp tadını çıkarmaya bakalım.

    ölenlere allahtan rahmet kalanlara baş sağlığı diliyoruz.
  • 02-01-2010, 18:44:42
    #21
    şuan 3000 bindeyim size cehennemden yazıyorum
  • 02-01-2010, 18:47:39
    #22
    2031 hala r10 var :P
  • 02-01-2010, 19:37:18
    #23
    Ben 2012 deyim. Yarın dünyanın sonu :P
  • 02-01-2010, 21:15:51
    #24
    Üyeliği durduruldu
    17 Eylül 2006 Da Kaldım Hayat durdu ki O Vakit Benim icin
  • 02-01-2010, 21:18:26
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ülke 1980'lerde kalmışken ben 2009'da kalmışım çokmu
  • 02-01-2010, 22:22:42
    #26
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2009 Temmuz...
    temmuz 11 doğum günüm ya tabi orda kaldın demi ortak
  • 02-01-2010, 22:26:42
    #27
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temmuz 11 doğum günüm ya tabi orda kaldın demi ortak
    Evet diyip seni mutlu etmek isterdim ama 28indeyim ben