Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
02-01-2010, 02:32:40
#10
Mr.Function
2040'tan herkese selam şu an uzaydan konuşuyorum size yazı olarak gidiyor burada atmosfer çok güzel 30 sene sonra görüşürüz bekliyorum hepinizi