Konu
2009 da kalan kaç kişi var????
02-01-2010, 11:47:28
#13
Mr.Function
nefret_esat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu kadarda kendini aşma
biz 2040 a gelince sen 2070 de olucan hiç görüşemiyicez
ben 2040 ta sabitim ne ileri ne geri