• 06-12-2009, 22:37:06
    #37
    gidecek olanlar isimlerini yazdırsın okan a . Okan ben de şimdi çıntar kızartıyorum tavada ohhhh sen bilmezsin ya çıntarın ne olduğunu neyse
  • 06-12-2009, 22:39:53
    #38
    Üyeliği durduruldu
    valla olur anlaşalım işleri yoluna koyalım herkes okey olunca bi tarih belirleriz gece çıkarız sabahtan orda oluruz

    her kakayı da yaparız
  • 06-12-2009, 23:04:02
    #39
    konu yanlış yere açılmış... r10.net/sikayetim-var a açılmalıdır... :P

    mod arkadaşlar hem konuyu hem OkanKyı taşısın...
  • 06-12-2009, 23:05:37
    #40
    Üyeliği durduruldu
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla olur anlaşalım işleri yoluna koyalım herkes okey olunca bi tarih belirleriz gece çıkarız sabahtan orda oluruz

    her kakayı da yaparız
    Her Türlü Ortam Uyar.
  • 06-12-2009, 23:07:40
    #41
    Üyeliği durduruldu
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu yanlış yere açılmış... r10.net/sikayetim-var a açılmalıdır... :P

    mod arkadaşlar hem konuyu hem OkanKyı taşısın...
    Ne oluyor nereye taşıyolar bizi üstad
  • 06-12-2009, 23:20:10
    #42
    Üyeliği durduruldu
    okank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne oluyor nereye taşıyolar bizi üstad
    :d okan k sinirsiz banlanmalidir yada tum foruma adana partisi vermelidir :d
  • 07-12-2009, 19:32:12
    #43
    Adanalıyık allahın adamıyık
  • 07-12-2009, 19:39:35
    #44
    Adam adanalı değilmi Kebap'da yer şalgamda içer
  • 07-12-2009, 19:56:04
    #45
    Afiyet olsun