Konu
OkanK dan şikayetçiyim
06-12-2009, 23:04:02
#39
AfMeSu
konu yanlış yere açılmış... r10.net/sikayetim-var a açılmalıdır... :P
mod arkadaşlar hem konuyu hem
OkanK
yı taşısın...