Konu
OkanK dan şikayetçiyim
06-12-2009, 22:37:06
#37
OnurTurk
gidecek olanlar isimlerini yazdırsın okan a . Okan ben de şimdi çıntar kızartıyorum tavada ohhhh sen bilmezsin ya çıntarın ne olduğunu neyse