• 06-12-2009, 20:35:12
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bütün Maxigeyiqcilere kebap ısmarla :P

    Yoksa sınırsız uzaklaştırmanı istiyoruz

    Off yanında da bi tuzlu ayran olcak.Ya akşam akşam böyle konu mu olur
  • 06-12-2009, 20:41:05
    #20
    Bende Açım
  • 06-12-2009, 20:44:11
    #21
    Okana bak hele hava atıyo Adanalıyım diye.

    Bizde Urfalıyız.

    Çiğköfte, Lahmacun, Tas Kebabına kadar gidiyor daha sayıyım mı
  • 06-12-2009, 21:03:14
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin olm kbabın kralını yapayım size
    helal olsun hemşoma
  • 06-12-2009, 21:06:12
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Angara havası uyarmı Okan. Angaranında Yaprak Döneri Güzeldir
  • 06-12-2009, 21:09:19
    #24
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    her gün yiyorum heralde bir kebap çok severim çook
  • 06-12-2009, 21:23:26
    #25
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okana bak hele hava atıyo Adanalıyım diye.

    Bizde Urfalıyız.

    Çiğköfte, Lahmacun, Tas Kebabına kadar gidiyor daha sayıyım mı
    Yesinler ula havanı, Adanalıyıg itirazı olan
  • 06-12-2009, 21:26:11
    #26
    Bir gün ayarlayalım topluca yemeğe gidelim veya adanalılar urfalılar toplu yemek yapsın bize , öyle ben buralıyım sen şuralısın demekle olmuyor malesef
  • 06-12-2009, 21:29:12
    #27
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün ayarlayalım topluca yemeğe gidelim veya adanalılar urfalılar toplu yemek yapsın bize , öyle ben buralıyım sen şuralısın demekle olmuyor malesef
    Gel buyur herzaman bekleriz herzaman değil şubata kadar sonra askerim