Konu
OkanK dan şikayetçiyim
06-12-2009, 20:44:11
#21
WebEngineer
Okana bak hele hava atıyo Adanalıyım diye.
Bizde Urfalıyız.
Çiğköfte, Lahmacun, Tas Kebabına kadar gidiyor daha sayıyım mı