• 06-12-2009, 19:01:05
    #10
    ben baskına gidecem onun yanına senmisin bana adana ısmarlamayan
  • 06-12-2009, 19:03:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben baskına gidecem onun yanına senmisin bana adana ısmarlamayan
    olm ne ısmarlaması

    kendi ellerimle yaparım

    Threeg gel beklerim kardeşim.
  • 06-12-2009, 19:05:51
    #12
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olm ne ısmarlaması

    kendi ellerimle yaparım

    Threeg gel beklerim kardeşim.
    tamam geliyorum sağlam yapcan ama benim için özene bezene yap bi de 70 lik açtıkmı olay tamamdır
  • 06-12-2009, 19:09:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Okan Adanalıyıg ;D dimi hemşo başka ne yenirki
  • 06-12-2009, 19:11:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Rap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okan Adanalıyıg ;D dimi hemşo başka ne yenirki
    O zaman bizde diyarbakırlıyız karpuzdan başka bişi yemeyelim
  • 06-12-2009, 19:23:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    OkanK Bizde istiyoruz kebab ama sen izmire gel Adana cok uzak



    DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bizde diyarbakırlıyız karpuzdan başka bişi yemeyelim
    2 dk aralıksız bu mesaja güldüm
  • 06-12-2009, 19:44:57
    #16
    Bende birşey sandım
  • 06-12-2009, 19:58:35
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Kebabıı güzelleştiren Adana'nın havasıdır izmir'de güzel olmaz
  • 06-12-2009, 20:00:58
    #18
    Banada şey ısmarlamadı ( kebap ) bende kendisinin forum yönetimi tarafından şey yapılmasını ( uzaklaştırılmasını ) istiyorum