senmisin bana adana ısmarlamayan
OkanK dan şikayetçiyim
44
●974
- 06-12-2009, 19:03:07Üyeliği durdurulduolm ne ısmarlamasıheLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kendi ellerimle yaparım
Threeg gel beklerim kardeşim. - 06-12-2009, 19:05:51tamam geliyorum sağlam yapcan ama benim için özene bezene yapOkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi de 70 lik açtıkmı olay tamamdır
- 06-12-2009, 19:11:26Üyeliği durdurulduO zaman bizde diyarbakırlıyız karpuzdan başka bişi yemeyelimRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 19:23:53Üyeliği durdurulduOkanK Bizde istiyoruz kebab ama sen izmire gel
Adana cok uzak 
2 dk aralıksız bu mesaja güldümDiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 19:58:35Üyeliği durdurulduKebabıı güzelleştiren Adana'nın havasıdır izmir'de güzel olmaz
- 06-12-2009, 20:00:58Banada şey ısmarlamadı ( kebap ) bende kendisinin forum yönetimi tarafından şey yapılmasını ( uzaklaştırılmasını ) istiyorum
