OkanK Bizde istiyoruz kebab ama sen izmire gel Adana cok uzak



DiyarBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman bizde diyarbakırlıyız karpuzdan başka bişi yemeyelim
2 dk aralıksız bu mesaja güldüm