• 06-12-2009, 21:29:58
    #28
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okana bak hele hava atıyo Adanalıyım diye.

    Bizde Urfalıyız.

    Çiğköfte, Lahmacun, Tas Kebabına kadar gidiyor daha sayıyım mı
    Önemli olan o memleketin havasını solumaktır web motoru

    hangi birini yapabiliyon konış hele
  • 06-12-2009, 21:31:01
    #29
    Üyeliği durduruldu
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan o memleketin havasını solumaktır web motoru

    hangi birini yapabiliyon konış hele
    Web motoru bu güzeldi
  • 06-12-2009, 21:38:10
    #30
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün ayarlayalım topluca yemeğe gidelim veya adanalılar urfalılar toplu yemek yapsın bize , öyle ben buralıyım sen şuralısın demekle olmuyor malesef
    aynen orta bir il de buluşalım angara olabilir adaşımıda görürüm hem
  • 06-12-2009, 22:01:08
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Web motoru
  • 06-12-2009, 22:06:44
    #32
    Okan hadi ayarlayın şu günü de yiyelim
  • 06-12-2009, 22:10:23
    #33
    Üyeliği durduruldu
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin olm kbabın kralını yapayım size

    sen yap ben geliyorum
  • 06-12-2009, 22:24:10
    #34
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün ayarlayalım topluca yemeğe gidelim veya adanalılar urfalılar toplu yemek yapsın bize , öyle ben buralıyım sen şuralısın demekle olmuyor malesef
    ok ankarada buluşalım tam ortası.

    ama havanın iyi olması falan lazım kebplık bi ortam. baraj mesela.

    yıl başına yakın falan
  • 06-12-2009, 22:26:10
    #35
    Üyeliği durduruldu
    SHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen orta bir il de buluşalım angara olabilir adaşımıda görürüm hem
    Görüşürük tabi
  • 06-12-2009, 22:27:14
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Okan Gelin Mavi Göle Gideriz Hep beraber. Gölün Etrafında Kebap partisi