heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gün ayarlayalım topluca yemeğe gidelim veya adanalılar urfalılar toplu yemek yapsın bize , öyle ben buralıyım sen şuralısın demekle olmuyor malesef
ok ankarada buluşalım tam ortası.

ama havanın iyi olması falan lazım kebplık bi ortam. baraj mesela.

yıl başına yakın falan