Konu
OkanK dan şikayetçiyim
06-12-2009, 20:00:58
#18
DarksPrince
Banada şey ısmarlamadı ( kebap ) bende kendisinin forum yönetimi tarafından şey yapılmasını ( uzaklaştırılmasını ) istiyorum