Konu
OkanK dan şikayetçiyim
06-12-2009, 20:35:12
#19
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bütün Maxigeyiqcilere kebap ısmarla :P
Yoksa sınırsız uzaklaştırmanı istiyoruz
Off yanında da bi tuzlu ayran olcak.Ya akşam akşam böyle konu mu olur