AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu yanlış yere açılmış... r10.net/sikayetim-var a açılmalıdır... :P

mod arkadaşlar hem konuyu hem OkanKyı taşısın...
Ne oluyor nereye taşıyolar bizi üstad