• 09-01-2010, 19:59:15
    Karaborsadan satardım google'ı . Ohh paraya doyardım sonra .
  • 10-01-2010, 22:37:59
    Türkiye resmi koyar, altınada Oktay SİNANOĞLU ile A.Şerif İZGÖREN'in birer yazılarını koyardım. Şuan istedigim bu o zaman ne olur o zaman bakarız.
  • 11-01-2010, 03:16:08
    ne koycam neset ertas sirin kırsehir dinletırdım mıllete
  • 11-01-2010, 16:30:11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bülent ersoyun resmini koyardım korksun millet

  • 09-03-2010, 20:33:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kişisel siteme yönlendirir, dünyanın en ünlü adamı olurdum. gerisi gelir zaten.
  • 09-03-2010, 21:39:35
    Googleyi Satardım
  • 09-03-2010, 23:00:58
    Tüm gelirleri toplayıp, sunucuyu ortadan kaldırıp çekip giderim
  • 09-03-2010, 23:05:07
    google.com anasayfasına google adsense reklamlarımı koyardım
  • 10-03-2010, 14:28:32
    Üyeliği durduruldu
    Sitenin yedeğini alırdım gerisi gelir zaten