Türk bayrağı koyar, altına da "Türk milletinin büyük millet olduğunu, bütün medeni alem,az zamanda bir kere daha tanıyacaktır" yazardım.Gelirleri falan istemiyorum.
gerçekçi olsak biraz? tamam Türk bayrağı ve söz güzel ama geliri istememe biraz yanlış olmaz mı?
google'ın hazırladığı işletim sistemini bill amcaya gösteriridim iptalini ister biil gatesle kanka olup onu zehirledikden sonra microsoftun başına geçerdim..
benim olsa logosunu troogle olarak deiştirir bunu resmi olarak asla birtdah deistirlmeyecektir die yönetime onaylatırırdim ve bir gun sonra benden alınacagi icin benden sonrada kalsın die gerkli calismalari yaptiridim