Sizce Ben hata mı yapıyorum?
36
●1.596
- 06-07-2025, 22:38:39İyi ki bilgi paylaşıyorum ama ne hikmetse paylaştığım bilgi olduğu gibi ebooklarda satış konusu oluyor. Anlamıyorum yani zaten paylaştığım bilgiyi satarak ne elde edilmek isteniyor? Yani ben de mi artık paylaşmak yerine satmalıyım? Yani benim hatam mı size de danışayım
- 06-07-2025, 22:40:53Aynısı banada oluyor 🤣 hatta bedava ebook dağıtıyorum adam utanmadan soruyor bunu satabilir miyim forumda diye. Senin konuları satışa çıkaranıda çok yakaladım
- 06-07-2025, 22:41:52Bu benim için ilk olay değil lakin ama madem istenen buysa çaresini buluruzinancbusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2025, 22:46:44böyle bir hakkım yok sorun burada değil. Yani illa paylaşım yapmayalım mı? Bende kıytırı büyük 30 puntolu 4 sayfa yazıyla anlatayım en sonuna iade yoktur diyip geçeyimFinoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2025, 22:48:10E-book konusu çok alengirli konu. Bu yüzden o kategoriye özel adminler belirlenip onların denetiminde ve onayında satışlar gerçekleştirilmeli. Adminler de alelade olmamalı, her bir satışı detaylı araştıran kişiler olmalı. R10, reklamlarla üyeler sayesinde gelir elde ediyorsa, üyeleri de bu tür zararlardan korumakta zorundadır.
- 06-07-2025, 22:48:25Valla aynısı hocam bugün Claude Code 50$ bakiye ve refle 50 dolar kazanma sistemi paylaşacaktım ama inan vazgeçtimadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2025, 22:48:46Ücretli abonelik modeline de geçseniz bunlar yaşanacak hocam.
Konulara ufak bir not geçilebilir sadece bu bilgilerin iznim dışında ücretli satışı yasaktır vb. şeklinde.
