Konu
Sizce Ben hata mı yapıyorum?
06-07-2025, 22:48:46
#9
Gelistirici
En iyisi sanırım
Ücretli abonelik modeline de geçseniz bunlar yaşanacak hocam.
Konulara ufak bir not geçilebilir sadece bu bilgilerin iznim dışında ücretli satışı yasaktır vb. şeklinde.