Ücretli abonelik modeline de geçseniz bunlar yaşanacak hocam.
Konulara ufak bir not geçilebilir sadece bu bilgilerin iznim dışında ücretli satışı yasaktır vb. şeklinde.
Hazır maxigeyikteyik
Konu bana aittir birisi kullanırsa avukatım @Fahrettin; ile hukuksal süreç başlayacak Gelen gelirlerde Fahrettine ait
Hocam yapay zekanın içinden geçen birisin, oluştur bir site. Sadece senin tarafından onaylı oluşturulan üyelikler olsun, register olmasın.
Oraya paylaşım yap ve ya orada sat.
Görüldü sistemi yap, hangi üye bilgiyi görürse görüldü atabilsin. Olurda sızdırırsa anlarsın en azından.
Hocam yapay zekanın içinden geçen birisin, oluştur bir site. Sadece senin tarafından onaylı oluşturulan üyelikler olsun, register olmasın.
Oraya paylaşım yap ve ya orada sat.
Görüldü sistemi yap, hangi üye bilgiyi görürse görüldü atabilsin. Olurda sızdırırsa anlarsın en azından.