• 06-07-2025, 23:02:23
    #19
    "Paylaştığım biglilerin forumda e-book olarak satılmasını engelleme yoları e-book'u" sadece 100 tl hocam. ilgilenirseniz dm
  • 06-07-2025, 23:03:01
    #20
    Kişisel Rütbe
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Paylaştığım biglilerin forumda e-book olarak satılmasını engelleme yoları e-book'u" sadece 100 tl hocam. ilgilenirseniz dm
    İşte ben buna evet derim
  • 06-07-2025, 23:03:32
    #21
    cansın
  • 06-07-2025, 23:06:35
    #22
    Danışman
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki bilgi paylaşıyorum ama ne hikmetse paylaştığım bilgi olduğu gibi ebooklarda satış konusu oluyor. Anlamıyorum yani zaten paylaştığım bilgiyi satarak ne elde edilmek isteniyor? Yani ben de mi artık paylaşmak yerine satmalıyım? Yani benim hatam mı size de danışayım
    Maalesef yaşadığınız durum çok normalleşti. Benden 10 takla atıp ücretsiz
    bilgi almaya çalışan ve aldığı bilgiyi başkalarına satanlar var. Ben çok özel
    bir alanda hizmet verdiğim için çok sorun olmuyor. Ama insanlar bilgiyi
    özümseme taraftarı değil. O saniye işimi çözsün yeter diyorlar. Ben bu bilgiyi
    hayatıma tatbik edeyim ilerde başıma bir iş açılmasın zihniyeti kimsenin
    umurunda değil.

    Ücretli abonelik sistemi oluşturmak güzel bir fikir. Ama bunun için sürekli
    güzel bilgiler paylaştığınız algısını oluşturmanız ve bunun üzerine çıkmak
    için ücret istemeniz gerekebilir. Örneğin M. Serdar Kuzuloğlu bu tip bir
    sistemi ücretsiz yapıyor. Kıyas yapanlar çıkacak. Ve verdiğiniz bilgiler
    sorgulanacak.

    Farklı yöntemlerde denenebilir. Ama önemli olan insanların bilgiye saygı
    duymaları. Şu aralarda bu saygı hızla azalıyor. Doğal olarak bilgi paylaşmak
    çokta matah bir şey değil. Bilgiye saygı duymayan insanlar şu sıralar; sizden
    bilgi paylaşıp birilerini zengin ettiğiniz imajı yaratıp sonra kendilerine hayal
    satmanızı(!) istiyorlar. Maalesef durum bu
  • 06-07-2025, 23:10:07
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hocam çok ekmeğini yediğim ve halen de bireysel olarak kullanıp satışını yapmadığım bir vpn hizmetini kendisinin engelli olduğunu beyan eden bir bireye sağladım. sonrasında durumunun kötü olduğunu benimle ortak çalışmak istediğini belirtti.
    o zaman 30 liraya sattığım hizmeti bu arkadaşa 15 liraya verdim. böylece o 30 liraya satarak kendisi 15 lira kar edebilecekti.
    ilk günler satış iyi. epey bir satın alma yapıyor arkadaş.
    tesadüf eseri bu kişinin satış yaptığı telegram kanalına denk geldim.
    ancak kanalın sahibinin o kişi olduğunu halen bilmiyorum.
    kanalda aynı hizmet 100 liradan satılıyor.
    acaba sunucu hız ping farkı var mı diye kanaldan bu hizmeti kullanıcı gibi satın aldım.
    ana bir de ne göreyim vpn'in bağlandığı sunucu benim sunucu.
    bu kişi benden 15 liraya aldığı hizmeti 100 liradan satmış.
    aranızda e bu ticaret istediği fiyata satar diyenler olacaktır.
    öyle değil. bunun adı ticaret değil ahlaksızlık oluyor.
    neden? başta yapılmış olan bir anlaşma var.
    benden aldığı hizmeti benden daha iyi sattığını iddia ederek ve belirlediğimiz ücretin dışına çıkarak yaptığı satış ticaret değil.
    sizin olay da böyle.
    fazla iyi olmamak lazım.
  • 06-07-2025, 23:10:11
    #24
    Kişisel Rütbe
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef yaşadığınız durum çok normalleşti. Benden 10 takla atıp ücretsiz
    bilgi almaya çalışan ve aldığı bilgiyi başkalarına satanlar var. Ben çok özel
    bir alanda hizmet verdiğim için çok sorun olmuyor. Ama insanlar bilgiyi
    özümseme taraftarı değil. O saniye işimi çözsün yeter diyorlar. Ben bu bilgiyi
    hayatıma tatbik edeyim ilerde başıma bir iş açılmasın zihniyeti kimsenin
    umurunda değil.

    Ücretli abonelik sistemi oluşturmak güzel bir fikir. Ama bunun için sürekli
    güzel bilgiler paylaştığınız algısını oluşturmanız ve bunun üzerine çıkmak
    için ücret istemeniz gerekebilir. Örneğin M. Serdar Kuzuloğlu bu tip bir
    sistemi ücretsiz yapıyor. Kıyas yapanlar çıkacak. Ve verdiğiniz bilgiler
    sorgulanacak.

    Farklı yöntemlerde denenebilir. Ama önemli olan insanların bilgiye saygı
    duymaları. Şu aralarda bu saygı hızla azalıyor. Doğal olarak bilgi paylaşmak
    çokta matah bir şey değil. Bilgiye saygı duymayan insanlar şu sıralar; sizden
    bilgi paylaşıp birilerini zengin ettiğiniz imajı yaratıp sonra kendilerine hayal
    satmanızı(!) istiyorlar. Maalesef durum bu
    Benim ücretle işim yok eğer zaten işim olsa en başında fikrim ona göre olurdu. En azından kullandığımız platformda bu tarz sorunların çoğalması sorun. Ücretli abonelikşe çözülmez bu gerekirse ebooklar denetlenecek ve paylaşlan kişi tüm bilginin kendine ait olduğunu ispat etmesi lazım. Whatsapp mesaj ile sana 3 mesajla ebookta verebilir bu adam.
  • 06-07-2025, 23:15:57
    #25
    Sorun satan değil Alan
  • 07-07-2025, 01:40:01
    #26
    Yapılması gereken:

    - Yarım yamalak bilgi verip arkadaşın ebook satmaya başlamasını beklemelisiniz. (Bu arada arkadaşı gazlamalı ve satışını arttırmasını sağlamalısınız.)
    - Sonrasında ebook alanları bulup eksik, yanlış bilgi ve açıklardan bahsetmeli ve bunlara eksik bilgileri düzenleme ve açıkları kapatma ebooku satmalısınız.
  • 07-07-2025, 02:31:20
    #27
    Şey derdi CW-Doktoray
    Bilgi paylaştıkça cıvkı çıkar.
    • Saitama
    Saitama bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.