Ya da sen paylaş, diğer tarafları da görme hocam, paylaşıyorsunuz, olay orada zaten, o adam o bilgi ile arzu ettiğini yapabilir nitekim kimseye karışamayız, nasıl bir yapı da ve de düşünce de olduğunu bilemeyiz, hür iradeye yine bir insan olarak nasıl müdahale edebiliriz ki?
Hocam n'aparsan yap, sen paylaştıkça bu tarz olaylar yine olacak, ayrıca satışın yapılabildiği ve de internet üzerinden kazancın tabii olduğu tek alan asla R10.net değil ve de hiç bir zaman olmadı, burası çok çok olsa olsa internet de çok ama çok küçük bir durak olabilir, internet derya denizdir, ucu bucağı asla yok, hiç olmadı. Senin paylaşıp paylaşmaman buradaki bir kaç bin insanı ilgilendiriyor, ancak dışarıda milyarlarca insan var hocam, çerçeve ancak sen görebildiğin kadar geniş olacaktır daimi olarak, bu hep böyle idi, hep böyle olacak.
Yani demem o ki paylaşmak hoşuna gidiyor, ki paylaşıyorsun hocam. Bu yüzden diyorum, paylaşımlarına devam et, her zaman arzu etmediğin durumlar ve de etik dışı olaylara zaten tanıklık edeceksin, buradaki asıl olay / mevzu daha çok ne kadar takıntı haline getirdiğin ve de içine attığın ile ilgili, aksi durum da zaten çözüm basit, paylaşmazsın, kafan rahat eder, konu da burada kapanır, aslında konu her türlü kapanmaya da mahûm bu arada hocam maalesef.
***W4R3Z paylaşımlara sövgü gibi bir konu bir nevi hocam.
Hırsıza demişler: "Niye çalıyorsun?"
Hırsız demiş: "Ortam çok müsait.."
Gibi gibi.....
Sizce Ben hata mı yapıyorum?
36
●1.596
- 07-07-2025, 13:12:10Senin koyu takipçinim
Şöyle bir şey yapılabilir hocam, abonelik sistemi gibi sunacağın bilgiye erişenleri bileceğin onay vereceğin bir sistem. Örneğin Google Drive izni gibi, buradan pm'den sana R10 Kullanıcı Adı + Mail iletecekler, sen sistem ekleyeceksin, ücretsiz olarak R10'da sunduğun bilginin konusuna da not düşeceksin: "İzinsiz kullanılması ve satılması yasaktır, şikayete tabi tutulacaktır." gibi (tabi bunu R10 yönetimine de iletip netleştirmen lazım). Ondan sonra senin ücretsiz sunduğun bilgilerin yer aldığı ebookları şikayet et butonundan anlaştığınız şekilde R10 yönetimine bildireceksin yada şikayet konusu açacaksın
Biz sonuna kadar arkandayız
Sana özel, tarifler yönlendirmelerin olduğu bilginin bu şekilde parayla satılması benimde canımı sıkıyor, insanlarda ahlak kalmamış. Gemini öğrenci için verdiğin taktikle hala sorunsuz olarak Pro hesabımı kullanıp içerik üretiyorum kendime
- 07-07-2025, 13:18:56Dikey video yöntemini anlattım adamlar eğitime döküp satmış birde ben bunu 300 e aldım felan yazmalar . Madem bunca zamandır vardı bu olay benden önce koy satışa paylaşmamı engellePadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 13:24:23Yok hocam istediklerini desinler, ben ne olduğunu hemen anlıyorum, burada çok vakit geçiriyorum neyin ne olduğunu biliyorum ama herkes göremeyebiliyor maalesef. O yüzden bence tüm konularınızı bir liste yapıp yeni konu açıp paylaşın, popülere taşıyalım herkes görsün. Sonrasında da farklı bir yöntem düşünürüz artıkSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2025, 13:32:45Bunları takarsan kafayı yersin
Adam benim ücretli verdiğim danışmanlık için yardım istedi, Belli bir noktaya kadar soruları cevapladım 1 hafta sonra adam forumlarda Eğitim satmaya başladı 1-1 eğitim hem de
Dedim herhalde rakip piyasayı kontrol etti. Biraz takip ettim eğitimde anlattığı konular benim konularım Ok dedim kesin rakip. Kısa süre sonra eleman (lar) tekrar danışmaya başladı ama bu kez cevap vermedim. ve anlaşıldı ki Vatandaş konuyu bilmiyor Benden yardım istiyor ve ÜCRETSİZ ALDIĞI YARDIMI GÜZEL PARALARA SATIYOR.
İşe girerken kendini uzman diye tanıtıp işi bana yaptıran çok kişi var ama onlar genelde açık açık söylüyor
Evrenin sınırları var ama İnsanın Ş.. siz olmasının sınırı yok. - 07-07-2025, 13:47:24Ebooklara denetim istiyoruz. Çok fazla mağduru var. Buna çözüm bulunmalıcozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şöyle bir şey yapılabilir hocam, abonelik sistemi gibi sunacağın bilgiye erişenleri bileceğin onay vereceğin bir sistem. Örneğin Google Drive izni gibi, buradan pm'den sana R10 Kullanıcı Adı + Mail iletecekler, sen sistem ekleyeceksin, ücretsiz olarak R10'da sunduğun bilginin konusuna da not düşeceksin: "İzinsiz kullanılması ve satılması yasaktır, şikayete tabi tutulacaktır." gibi (tabi bunu R10 yönetimine de iletip netleştirmen lazım). Ondan sonra senin ücretsiz sunduğun bilgilerin yer aldığı ebookları şikayet et butonundan anlaştığınız şekilde R10 yönetimine bildireceksin yada şikayet konusu açacaksın
Sana özel, tarifler yönlendirmelerin olduğu bilginin bu şekilde parayla satılması benimde canımı sıkıyor, insanlarda ahlak kalmamış. Gemini öğrenci için verdiğin taktikle hala sorunsuz olarak Pro hesabımı kullanıp içerik üretiyorum kendime
Dedim herhalde rakip piyasayı kontrol etti. Biraz takip ettim eğitimde anlattığı konular benim konularım Ok dedim kesin rakip. Kısa süre sonra eleman (lar) tekrar danışmaya başladı ama bu kez cevap vermedim. ve anlaşıldı ki Vatandaş konuyu bilmiyor Benden yardım istiyor ve ÜCRETSİZ ALDIĞI YARDIMI GÜZEL PARALARA SATIYOR.