Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin koyu takipçinim Şöyle bir şey yapılabilir hocam, abonelik sistemi gibi sunacağın bilgiye erişenleri bileceğin onay vereceğin bir sistem. Örneğin Google Drive izni gibi, buradan pm'den sana R10 Kullanıcı Adı + Mail iletecekler, sen sistem ekleyeceksin, ücretsiz olarak R10'da sunduğun bilginin konusuna da not düşeceksin: "İzinsiz kullanılması ve satılması yasaktır, şikayete tabi tutulacaktır." gibi (tabi bunu R10 yönetimine de iletip netleştirmen lazım). Ondan sonra senin ücretsiz sunduğun bilgilerin yer aldığı ebookları şikayet et butonundan anlaştığınız şekilde R10 yönetimine bildireceksin yada şikayet konusu açacaksın Biz sonuna kadar arkandayız Sana özel, tarifler yönlendirmelerin olduğu bilginin bu şekilde parayla satılması benimde canımı sıkıyor, insanlarda ahlak kalmamış. Gemini öğrenci için verdiğin taktikle hala sorunsuz olarak Pro hesabımı kullanıp içerik üretiyorum kendime
Dikey video yöntemini anlattım adamlar eğitime döküp satmış birde ben bunu 300 e aldım felan yazmalar . Madem bunca zamandır vardı bu olay benden önce koy satışa paylaşmamı engelle