hocam çok ekmeğini yediğim ve halen de bireysel olarak kullanıp satışını yapmadığım bir vpn hizmetini kendisinin engelli olduğunu beyan eden bir bireye sağladım. sonrasında durumunun kötü olduğunu benimle ortak çalışmak istediğini belirtti.
o zaman 30 liraya sattığım hizmeti bu arkadaşa 15 liraya verdim. böylece o 30 liraya satarak kendisi 15 lira kar edebilecekti.
ilk günler satış iyi. epey bir satın alma yapıyor arkadaş.
tesadüf eseri bu kişinin satış yaptığı telegram kanalına denk geldim.
ancak kanalın sahibinin o kişi olduğunu halen bilmiyorum.
kanalda aynı hizmet 100 liradan satılıyor.
acaba sunucu hız ping farkı var mı diye kanaldan bu hizmeti kullanıcı gibi satın aldım.
ana bir de ne göreyim vpn'in bağlandığı sunucu benim sunucu.
bu kişi benden 15 liraya aldığı hizmeti 100 liradan satmış.
aranızda e bu ticaret istediği fiyata satar diyenler olacaktır.
öyle değil. bunun adı ticaret değil ahlaksızlık oluyor.
neden? başta yapılmış olan bir anlaşma var.
benden aldığı hizmeti benden daha iyi sattığını iddia ederek ve belirlediğimiz ücretin dışına çıkarak yaptığı satış ticaret değil.
sizin olay da böyle.
fazla iyi olmamak lazım.