Konu
Sizce Ben hata mı yapıyorum?
06-07-2025, 22:53:16
#14
Gelistirici
En iyisi sanırım
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hazır maxigeyikteyik
Konu bana aittir birisi kullanırsa avukatım
@
Fahrettin
; ile hukuksal süreç başlayacak
Gelen gelirlerde Fahrettine ait
Fikri mülkiyet sebebiyle komisyon istiyorum yalnız.