Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli abonelik modeline de geçseniz bunlar yaşanacak hocam.
Konulara ufak bir not geçilebilir sadece bu bilgilerin iznim dışında ücretli satışı yasaktır vb. şeklinde.
Hazır maxigeyikteyik

Konu bana aittir birisi kullanırsa avukatım @Fahrettin; ile hukuksal süreç başlayacak Gelen gelirlerde Fahrettine ait