İyi ki bilgi paylaşıyorum ama ne hikmetse paylaştığım bilgi olduğu gibi ebooklarda satış konusu oluyor. Anlamıyorum yani zaten paylaştığım bilgiyi satarak ne elde edilmek isteniyor? Yani ben de mi artık paylaşmak yerine satmalıyım? Yani benim hatam mı size de danışayım