Finoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konunuzda belirtin hocam satışı olduğu takdirde şikayet oluşturacağınıza dair
böyle bir hakkım yok sorun burada değil. Yani illa paylaşım yapmayalım mı? Bende kıytırı büyük 30 puntolu 4 sayfa yazıyla anlatayım en sonuna iade yoktur diyip geçeyim