karikaturname adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten MaxiGeyik'e Yakışır Bir Konu
37
●2.258
- 02-08-2022, 14:02:40Gecen gunde benzer konu acildi. Bana gore sizlerin derdi "ulan bu paralar nasil yapiyorlar bize niye denk gelmiyor". Herkes bir fiyati var, ben kendinizi pazarlayabildiginiz kadar varsiniz piyasada. Adamlar demek ki bir konuda sizden iyiler ki siz degil onlar yapiyor bu isi.
Her sey kendinize bictiginiz deger ile alakali. Siz kendinize 1000 TL'lik isi layik goruyor olabilirsiniz ama karsi taraf 1000 TL icin bile size guvenmiyor olabilir.
Bir cok kez ayni ornegi verdim yine verecem. Bir devlet kurumunun back-end projesi icin 7500-1000 TL arasi fiyat vermesim 1 haftalik is icin. Forumda 500 TL'ye 5 kere yaparlardi ama onemli olan her zaman fiyat degildir. Onun icin ucuz is yapmayi birakin.
1000 TL ye 5 is yapacagina, 5000 TL'ye 1 is yap. - 02-08-2022, 14:20:57Bu pazarlama değil haIsiyetsizlik hocamNoroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi iş yapmıyor zaten yapamıyor da hazır site alıyor. Pazarlamayı da o yapmıyor 1-2 tanıdığı var onlar öneriyor. Ben gelip 300 liralık basit işi 5 bine de yapabilirim ama benim yaptığım pazarlama tekniği değil tamamen halsiyet yoksunluğu olur. Gelip dini kullanan partilere küfür edip alet ettiği şeye bak demek yerine helal olsun güzel oy topluyor der miydiniz ? Yada kullandığınız operatör her ay fazladan 400 lira fatura yazsa güzel pazarlama tekniği onlar da böyle kazanıyor der miydiniz ? Siz pazarlamayı biraz doIandırıcıIık ile karıştıyorsunuz bence
- 02-08-2022, 14:48:41Agir sacmaliyorsunuzlorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin verdigi hizmeti degeri bir olamaz. Demek ki senin hizmetinin ederi 1000 TL imis. Adamin hizmetinin bedeli senin hizmetinden daha pahali diye kimseye hakaret edemezsiniz 
Eger isinizde iyi olsaydiniz 10Kya yapan adamlara yaptirmak yerine 1K'ya size yaptirirlarmis.
Saga sola saldirmak yerine once kendinizi gozden gecerin, neleri yanlis yapiyorsunuz bir gorun
- 02-08-2022, 14:52:47Yine benzer bir konu yine benzer yorumlar. Arkadaşlar siz R10'da iş yapmaya alışmışsınız. Ben size bir öneri de bulunayım. ****** açın, QR kod yaparım diye ilan açın. Hazır QR kod yapma siteleri var linki veriyorsun 1 saniyede QE kod yapıyor. Bunu 10 dolardan satın. Günlük 1 tane sipariş alın yeterli olur. Bırakın milletin nasıl iş yaptığını, siz kendiniz nasıl iş yapıyorsunuz ona bakın.
- 02-08-2022, 18:32:52Ben herhangi bir satış ile uğraşmıyorum web master da değilim, abimin kozmetik şirketinde çalışıyorum işleyişi de gayet iyi biliyorum 😊 Yaptıkları kurumsallık değil torpil, tanıdıkları sayesinde iş yapıyorlar. O zaman sizde torpille iş yapın, 10 liralık şeyi 10 bine satın, yanınızda genç öğrenciyi tek kuruş para vermeden istediğiniz gibi çalıştırıp ayak işlerinde kullanın. Asıl sizin düşünceniz fazla yanlış nitelikli doIandırıcıIık ne zamandan beri kurumsallık oluyor 😊Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2022, 18:35:20Ben R10 da iş yapmıyorum mesela, sadece 2 ticaret puanım var o da denk gelenler 😊 Abimin kozmetik şirketinde çalışıyorum örneğin biz yeterince hakkı ile haram lokma yemeden iş yapmaya çalışıyoruz çalışanlarımıza 1 kuruş eksik ödeme yapmayız. Ama gelip yanımızda genç öğrenci çalıştırıp istediğimiz gibi kullansak, bilmediğimiz işi profesyoneliz diye tanıtıp torpil ile emek verenlerin hakkını yesek sizde hoş düşüncelere kapılmazdınızOguzhanGURCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
