• 02-08-2022, 00:54:49
    #19
    MODLOFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam null-ed falan mı kullanıyorlar bunlar anlamadım ben altyapıları wordpress falan mı 😄😄
    Yok hocam nulled kullancak zeka nerden olsun bunlarda 😂 Hazır script satın alıyorlar yada wordpress teması alıp başkalarına kurdurtuyorlar 😂 O arkadaş beni de tanıtmış bana da wordpress işi kitlemeye çalıştılar tabiki ödeme yapmayacaklardı cevap bile verme gereği duymadım 😬
  • 02-08-2022, 00:55:48
    #20
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam nulled kullancak zeka nerden olsun bunlarda 😂 Hazır script satın alıyorlar yada wordpress teması alıp başkalarına kurdurtuyorlar 😂 O arkadaş beni de tanıtmış bana da wordpress işi kitlemeye çalıştılar tabiki ödeme yapmayacaklardı cevap bile verme gereği duymadım 😬
    hocam keşke kız olsak, harcanıyoruz biz...
  • 02-08-2022, 01:00:02
    #21
    MODLOFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam keşke kız olsak, harcanıyoruz biz...
    Aslında bir yolu var 😳
  • 02-08-2022, 01:02:33
    #22
  • 02-08-2022, 01:03:24
    #23
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bir yolu var 😳
    hocam aklımdaki yolsa yanarız...
  • 02-08-2022, 01:05:36
    #24
    MODLOFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aklımdaki yolsa yanarız...
    şşt bişi yok bişi yok bişi yok 😳😳😳
  • 02-08-2022, 01:09:37
    #25
    Site yapan memnun, site yaptıran memnun ise söyleyecek pek bişey yok açıkçası. Ticarette başarılı olmak için pek çok yetenek gerekli, bunlardan bir tanesi kaliteli mal/hizmet ise bir tanesi de pazarlama ve satış kabiliyeti. Kapitalizmde yaşıyoruz, işini iyi yapan değil, iyi pazarlayan kazanıyor. Siyasette de öyle değil mi, yalanı en iyi kim söylüyorsa en çok oyu hep o alıyor...
  • 02-08-2022, 01:19:34
    #26
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site yapan memnun, site yaptıran memnun ise söyleyecek pek bişey yok açıkçası. Ticarette başarılı olmak için pek çok yetenek gerekli, bunlardan bir tanesi kaliteli mal/hizmet ise bir tanesi de pazarlama ve satış kabiliyeti. Kapitalizmde yaşıyoruz, işini iyi yapan değil, iyi pazarlayan kazanıyor. Siyasette de öyle değil mi, yalanı en iyi kim söylüyorsa en çok oyu hep o alıyor...
    Haklısınız hocam ama bu ticaret değil s@htekarlık. Gelip küçük kız çocuğunu istediğin gibi kullan yüzbinlerce liralık iş yap 10 lira yol parası ver. Hazır site al profesyonel webmasterım de... Siyasette, ticarette, insanlıkta istediğin kadar iftira at yalan söyle, bu Dünyada krallar gibi yaşa ilelebet bir gün hepimiz kara toprağa girip aynı yere varacağız. İşte o gün bir ses duyacaklar;
    Onların pek çoğunun günah işlemede, düşmanlık etmede ve her türlü haramı yemede yarışırcasına ve birbirlerine destek içinde koşuştuklarını görürsün. Yapmakta oldukları şeyler, gerçekten ne kötüdür. Onlar ateşten çıkmak isterler, fakat oradan kesinlikle çıkamazlar. Onlar için dâimî bir azap vardır. ( Maide 37,61) Mal mülk hepsi gelip geçici şeyler ateşleri bol olacak hocam, önemli olan dürüst ve dosdoğru olmak 😊
  • 02-08-2022, 01:59:11
    #27
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız hocam ama bu ticaret değil s@htekarlık. Gelip küçük kız çocuğunu istediğin gibi kullan yüzbinlerce liralık iş yap 10 lira yol parası ver. Hazır site al profesyonel webmasterım de... Siyasette, ticarette, insanlıkta istediğin kadar iftira at yalan söyle, bu Dünyada krallar gibi yaşa ilelebet bir gün hepimiz kara toprağa girip aynı yere varacağız. İşte o gün bir ses duyacaklar;
    Onların pek çoğunun günah işlemede, düşmanlık etmede ve her türlü haramı yemede yarışırcasına ve birbirlerine destek içinde koşuştuklarını görürsün. Yapmakta oldukları şeyler, gerçekten ne kötüdür. Onlar ateşten çıkmak isterler, fakat oradan kesinlikle çıkamazlar. Onlar için dâimî bir azap vardır. ( Maide 37,61) Mal mülk hepsi gelip geçici şeyler ateşleri bol olacak hocam, önemli olan dürüst ve dosdoğru olmak 😊
    Öbür dünya var mıdır, varsa işleyiş nasıldır o kısmı bilemem hocam, ama bu dünyada kötülerin yaptığı pek çok şey yanlarına kar kalıyor. Bu konuda kesin bilgiye sahibim.
    Stajyer kıza karşı davranışlarını hiç beğenmedim, iş hayatında bu tür insanlar ne yazık ki çokça mevcut. Ben de muhasebede ilk işe başladığımda haftalık 30 TL alıyordum, gündelik yol+sigara param ediyordu. Sonra her öğle arasında yemek yerken patron bana din propogandası yapıyordu.