Site yapan memnun, site yaptıran memnun ise söyleyecek pek bişey yok açıkçası. Ticarette başarılı olmak için pek çok yetenek gerekli, bunlardan bir tanesi kaliteli mal/hizmet ise bir tanesi de pazarlama ve satış kabiliyeti. Kapitalizmde yaşıyoruz, işini iyi yapan değil, iyi pazarlayan kazanıyor. Siyasette de öyle değil mi, yalanı en iyi kim söylüyorsa en çok oyu hep o alıyor...