karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site yapan memnun, site yaptıran memnun ise söyleyecek pek bişey yok açıkçası. Ticarette başarılı olmak için pek çok yetenek gerekli, bunlardan bir tanesi kaliteli mal/hizmet ise bir tanesi de pazarlama ve satış kabiliyeti. Kapitalizmde yaşıyoruz, işini iyi yapan değil, iyi pazarlayan kazanıyor. Siyasette de öyle değil mi, yalanı en iyi kim söylüyorsa en çok oyu hep o alıyor...
Haklısınız hocam ama bu ticaret değil s@htekarlık. Gelip küçük kız çocuğunu istediğin gibi kullan yüzbinlerce liralık iş yap 10 lira yol parası ver. Hazır site al profesyonel webmasterım de... Siyasette, ticarette, insanlıkta istediğin kadar iftira at yalan söyle, bu Dünyada krallar gibi yaşa ilelebet bir gün hepimiz kara toprağa girip aynı yere varacağız. İşte o gün bir ses duyacaklar;
Onların pek çoğunun günah işlemede, düşmanlık etmede ve her türlü haramı yemede yarışırcasına ve birbirlerine destek içinde koşuştuklarını görürsün. Yapmakta oldukları şeyler, gerçekten ne kötüdür. Onlar ateşten çıkmak isterler, fakat oradan kesinlikle çıkamazlar. Onlar için dâimî bir azap vardır. ( Maide 37,61) Mal mülk hepsi gelip geçici şeyler ateşleri bol olacak hocam, önemli olan dürüst ve dosdoğru olmak 😊