karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öbür dünya var mıdır, varsa işleyiş nasıldır o kısmı bilemem hocam, ama bu dünyada kötülerin yaptığı pek çok şey yanlarına kar kalıyor. Bu konuda kesin bilgiye sahibim.
Stajyer kıza karşı davranışlarını hiç beğenmedim, iş hayatında bu tür insanlar ne yazık ki çokça mevcut. Ben de muhasebede ilk işe başladığımda haftalık 30 TL alıyordum, gündelik yol+sigara param ediyordu. Sonra her öğle arasında yemek yerken patron bana din propogandası yapıyordu.
Var hocam var 😊 Bu Dünyada da öbür Dünyada da çekeceklerini çekiyor onlar 😊 Bunları yapanların illa ya sağlıkları yok oluyor yada huzurları 😊 Kız stajyer değil binevi keyfi çalışıyor samimiler ama yaptığı çok yanlış 😊