Yine benzer bir konu yine benzer yorumlar. Arkadaşlar siz R10'da iş yapmaya alışmışsınız. Ben size bir öneri de bulunayım. ****** açın, QR kod yaparım diye ilan açın. Hazır QR kod yapma siteleri var linki veriyorsun 1 saniyede QE kod yapıyor. Bunu 10 dolardan satın. Günlük 1 tane sipariş alın yeterli olur. Bırakın milletin nasıl iş yaptığını, siz kendiniz nasıl iş yapıyorsunuz ona bakın.