Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Agir sacmaliyorsunuz Herkesin verdigi hizmeti degeri bir olamaz. Demek ki senin hizmetinin ederi 1000 TL imis. Adamin hizmetinin bedeli senin hizmetinden daha pahali diye kimseye hakaret edemezsiniz
Eger isinizde iyi olsaydiniz 10Kya yapan adamlara yaptirmak yerine 1K'ya size yaptirirlarmis.

Saga sola saldirmak yerine once kendinizi gozden gecerin, neleri yanlis yapiyorsunuz bir gorun
Ben herhangi bir satış ile uğraşmıyorum web master da değilim, abimin kozmetik şirketinde çalışıyorum işleyişi de gayet iyi biliyorum 😊 Yaptıkları kurumsallık değil torpil, tanıdıkları sayesinde iş yapıyorlar. O zaman sizde torpille iş yapın, 10 liralık şeyi 10 bine satın, yanınızda genç öğrenciyi tek kuruş para vermeden istediğiniz gibi çalıştırıp ayak işlerinde kullanın. Asıl sizin düşünceniz fazla yanlış nitelikli doIandırıcıIık ne zamandan beri kurumsallık oluyor 😊