Yine benzer bir konu yine benzer yorumlar. Arkadaşlar siz R10'da iş yapmaya alışmışsınız. Ben size bir öneri de bulunayım. ****** açın, QR kod yaparım diye ilan açın. Hazır QR kod yapma siteleri var linki veriyorsun 1 saniyede QE kod yapıyor. Bunu 10 dolardan satın. Günlük 1 tane sipariş alın yeterli olur. Bırakın milletin nasıl iş yaptığını, siz kendiniz nasıl iş yapıyorsunuz ona bakın.
Ben R10 da iş yapmıyorum mesela, sadece 2 ticaret puanım var o da denk gelenler 😊 Abimin kozmetik şirketinde çalışıyorum örneğin biz yeterince hakkı ile haram lokma yemeden iş yapmaya çalışıyoruz çalışanlarımıza 1 kuruş eksik ödeme yapmayız. Ama gelip yanımızda genç öğrenci çalıştırıp istediğimiz gibi kullansak, bilmediğimiz işi profesyoneliz diye tanıtıp torpil ile emek verenlerin hakkını yesek sizde hoş düşüncelere kapılmazdınız