Bu pazarlama değil haIsiyetsizlik hocam

Kendisi iş yapmıyor zaten yapamıyor da hazır site alıyor. Pazarlamayı da o yapmıyor 1-2 tanıdığı var onlar öneriyor. Ben gelip 300 liralık basit işi 5 bine de yapabilirim ama benim yaptığım pazarlama tekniği değil tamamen halsiyet yoksunluğu olur. Gelip dini kullanan partilere küfür edip alet ettiği şeye bak demek yerine helal olsun güzel oy topluyor der miydiniz ? Yada kullandığınız operatör her ay fazladan 400 lira fatura yazsa güzel pazarlama tekniği onlar da böyle kazanıyor der miydiniz ? Siz pazarlamayı biraz doIandırıcıIık ile karıştıyorsunuz bence
Agir sacmaliyorsunuz

Herkesin verdigi hizmeti degeri bir olamaz. Demek ki senin hizmetinin ederi 1000 TL imis. Adamin hizmetinin bedeli senin hizmetinden daha pahali diye kimseye hakaret edemezsiniz

Eger isinizde iyi olsaydiniz 10Kya yapan adamlara yaptirmak yerine 1K'ya size yaptirirlarmis.
Saga sola saldirmak yerine once kendinizi gozden gecerin, neleri yanlis yapiyorsunuz bir gorun