Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
65
●1.297
- 24-07-2008, 06:08:03+ Selam.
- Tanışıyor muyuz?
+ Tanışalım.
- Sebep?
+ Muhabbet falan yani.
- Tanımadığın biriyle?
+ Tanışırız.
- Allah'ım sabır... Kimsin sen kardeşim, neden ekledin?
+ Ben eklemedim, asıl sen ekledin.
- ...............................
Bıktırıyor artık bu muhabbetler. Ben engelleyip silmekten bıktım, onlar bana bunları tekrar tekrar yaşatmaktan bıkmadı. - 24-07-2008, 12:19:09Neredeyse herkes MSN 'den dertli gördüğüm kadarıyla. Ekleyip de sen kimsin diyenler hakikaten güzel küfür yiyorlar benden. Msn'den soğudum onlar yüzünden, online bile olmuyorum neredeyse
- 24-07-2008, 12:21:33Sinir olduğum şeylerin kullanımını azaltmaya gayret ediyorum..
Facebook üyesi değilim.
Msnde az çevrim içi oluyorum..
Gibi maddeler var..Ama Malesef Adsense de böyle kısıtlama yapamıyorumi
- 24-07-2008, 14:47:031. Msnde yokum yazanlardan (yoksan kapat msnyi)
2. Msnye ekleyip aylarca konuşmayanlardan
3. Msnde titreşim yollayanlardan
4. Genel içerikli forumlardan
5. Gereksiz post kasanlardan
6. Dolandırıcılardan
7. ***** siteler
8. Spam siteler
9. Googledan
10. Sohbet sitelerinden
11. Aramadan konu açanlardan
12. Pagerank güncellemeleri şu gün olacak diyen medyumlar
13. Seo yapıyorum diye link değişiminden başka bir şey yapmayanlardan
14. İnternette bol keseden yalan söyleyenlere
15. Başlığa herkesle link değişimi yazıp 50 tane kural yazanlar
16. Bankaların aldığı hesap işletim ücretleri
vs.vs baya varmış yeni farkettim.