+ Selam.
- Tanışıyor muyuz?
+ Tanışalım.
- Sebep?
+ Muhabbet falan yani.
- Tanımadığın biriyle?
+ Tanışırız.
- Allah'ım sabır... Kimsin sen kardeşim, neden ekledin?
+ Ben eklemedim, asıl sen ekledin.
- ...............................

Bıktırıyor artık bu muhabbetler. Ben engelleyip silmekten bıktım, onlar bana bunları tekrar tekrar yaşatmaktan bıkmadı.