• 23-07-2008, 22:03:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Tam yaptığım logo veya banner çalışmasını kaydedeceğim anda elektriklerin gitmesi... :S

    Hiç yaşamadım ama sanırım yaşasam bu olurdu. Allah korusun.
  • 23-07-2008, 22:10:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Neyse arkadaşlar, siz anlatmaya devam ederken başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. Gerçekten çıldırtıcı...

    Msn Listemde iyi bir insan oldugunu düşündüğüm, hiç bir şey istemediğim, sadece yaptığı şeylere bakıp, yaptığım şeyleri gösterdiğim bir vatandaş mevcuttu. Kendisine ait bir haber scripti vardı ve 7-8 boyunca ugraştı.

    Hani empati vardır. Kendimi onun yerine koyarak scriptin onun için ne kadar değerli oldugunu test bile edemiyordum.

    Bir gün r10 da ona ait scriptin başkası tarafından satışa çıkarıldığını gördüm, Haksızlığa ugradığını ve bunu engellemem gerektiğini düşünerek, başlığa bu script .... scriptidir diye yazdım ve elimi taşın altına koydum.

    Daha sonra bu başlığın linkini ona attım ve haber scriptinin vareze düşürülmek istendiğini söyledim.

    Cevap : Boşver yaaw! Takma böyle insanları....

    yardım ettik diye adam nerdeyse sövecek bize...
  • 23-07-2008, 22:15:34
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hard_Love adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse arkadaşlar, siz anlatmaya devam ederken başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. Gerçekten çıldırtıcı...

    Msn Listemde iyi bir insan oldugunu düşündüğüm, hiç bir şey istemediğim, sadece yaptığı şeylere bakıp, yaptığım şeyleri gösterdiğim bir vatandaş mevcuttu. Kendisine ait bir haber scripti vardı ve 7-8 boyunca ugraştı.

    Hani empati vardır. Kendimi onun yerine koyarak scriptin onun için ne kadar değerli oldugunu test bile edemiyordum.

    Bir gün r10 da ona ait scriptin başkası tarafından satışa çıkarıldığını gördüm, Haksızlığa ugradığını ve bunu engellemem gerektiğini düşünerek, başlığa bu script .... scriptidir diye yazdım ve elimi taşın altına koydum.

    Daha sonra bu başlığın linkini ona attım ve haber scriptinin vareze düşürülmek istendiğini söyledim.

    Cevap : Boşver yaaw! Takma böyle insanları....

    yardım ettik diye adam nerdeyse sövecek bize...
    belki oda vvarezden bulmuştur
  • 23-07-2008, 22:33:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Sende boşver o zaman


    En kıl oldugum yuzlerce sey var 20metre kare odamda yarım saatte bir delirip 15 dakika volta atıyorum
  • 23-07-2008, 22:36:05
    #23
    Msn e ekleyip, sen kimsin? diye soranlara acayip gıcık oluyorum
  • 23-07-2008, 22:49:58
    #24
    Bu mesajı görmek için giriş yapın veya üye olun.
  • 23-07-2008, 23:06:02
    #25
    Kurumsal Üye
    Aklıma gelmişken

    *Mesajın devamını görmek için üye olun.
    *Linkleri görebilmek için üye olun (hele üye olduktan sonra link kırık çıkarsa)
    *Birde şu spam mailler..Onun yüzünden önemli maillerim gitti Bir günde 11596+ spam mail mi gönderilir ?
  • 23-07-2008, 23:09:44
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Elinde botnet olanın kendini kral olarak görmesine istedigimi yaparım demesine.
    Link için milletin emegiyle oynayan botnet atanlara.
    Ben ***** sitelere botnet atıyorum deyipte ***** sicript yazdırıp ***** siteler zinciri kuranlara.
    Mesela birinin sitesine botnet atılıyor. adam gelir konu açar siteme botnet atılıyor diye ve çogu kişi botnet atan şahsa her türlü küfürü eder vay elime geçse şöyle yaparım böyle yaparım. botnet atan şahısta bunları okuyor olur tabi. yemedigi küfür hakaret kalmaz ama haysiyet şeref gibi kavramlardan haberi olmadıgı için gelir siteye üye olur ve kimseden ses çıkmaz.
    işte bende böyle durumlara sinir oluyorum.
  • 23-07-2008, 23:16:35
    #27
    her gün mailimi açınca hi5 ten en az 4-5 tane spam mail görüyorum..O an "ah keşke biri şu siteye bi index atıp spam mailleri oraya koysun" diyorum kendi kendime