Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
65
●1.297
- 23-07-2008, 23:19:04Msn de meşgulken üst üste titreşim yollayan olursa sinir oluyorum
- 23-07-2008, 23:21:10Üyeliği durdurulduCiddi misin 12.000 mail gönderilirmi yahu 1 gündeOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-07-2008, 23:24:51Evet..O günden bu yana Outlook Express'i açamıyorumFMGraphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açmak istediğim zaman msimn.exe %98 cpu kullanıyor ve açılmıyor.
- 23-07-2008, 23:45:20-sen
-neden
-bu kadar
-msnde
-takılıyorsun ?
şeklimde msnden yazanlar.
---------------------------------
- abi bana şunu şunu öğret diyerek 20 tane titreşim yollayanlar.
---------------------------------
- KaRaPreNS-BeKiR, Civivi,Seni seviyorummmmmmmmmm aşkımm şeklinde nickler,
---------------------------------
- <table border="0" width="354"><tr><td>merhaba dünya</td></tr></table>
yazan webmasterım diyerek profesyonel olmaları - 24-07-2008, 01:20:02Babamdan gizli bilgisayarı açınca kasadan ses çıkması.
MSN'in bilgisayarla beraber kitlenmesi.
Photoshop'ta resim keserken farenin sağa sola kayması.
Bilgisayar başında otururken yanımda birinin olması. - 24-07-2008, 01:47:45Üyeliği durdurulduBilgisayar karşısında oturmuş Nescafe keyfi yaparken, son yudumumun her zaman boş olması çok canımı sıkıyor

Bir günde 11596+ spam mail mi gönderilir ?
Açmak istediğim zaman msimn.exe %98 cpu kullanıyor ve açılmıyor.