• 23-07-2008, 23:19:04
    #28
    Msn de meşgulken üst üste titreşim yollayan olursa sinir oluyorum
  • 23-07-2008, 23:21:10
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma gelmişken
    *Mesajın devamını görmek için üye olun.
    *Linkleri görebilmek için üye olun (hele üye olduktan sonra link kırık çıkarsa)
    *Birde şu spam mailler..Onun yüzünden önemli maillerim gitti Bir günde 11596+ spam mail mi gönderilir ?
    Ciddi misin 12.000 mail gönderilirmi yahu 1 günde
  • 23-07-2008, 23:21:48
    #30
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lamerler :R
  • 23-07-2008, 23:24:09
    #31
    firefox 3 beni deli ediyor.

    Takılıp kalıyor sayfalar açılmıyor bi türlü. Bigün monitörü indiricem aşağı az kaldı
  • 23-07-2008, 23:24:35
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ttnet.Mesela şu an google ye giremiyorum.Nerden arama yapacagimi bilmiyorum
  • 23-07-2008, 23:24:51
    #33
    Kurumsal Üye
    FMGraphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi misin 12.000 mail gönderilirmi yahu 1 günde
    Evet..O günden bu yana Outlook Express'i açamıyorum Açmak istediğim zaman msimn.exe %98 cpu kullanıyor ve açılmıyor.
  • 23-07-2008, 23:45:20
    #34
    -sen
    -neden
    -bu kadar
    -msnde
    -takılıyorsun ?

    şeklimde msnden yazanlar.

    ---------------------------------
    - abi bana şunu şunu öğret diyerek 20 tane titreşim yollayanlar.
    ---------------------------------
    - KaRaPreNS-BeKiR, Civivi,Seni seviyorummmmmmmmmm aşkımm şeklinde nickler,
    ---------------------------------
    - <table border="0" width="354"><tr><td>merhaba dünya</td></tr></table>
    yazan webmasterım diyerek profesyonel olmaları
  • 24-07-2008, 01:20:02
    #35
    Babamdan gizli bilgisayarı açınca kasadan ses çıkması.
    MSN'in bilgisayarla beraber kitlenmesi.
    Photoshop'ta resim keserken farenin sağa sola kayması.
    Bilgisayar başında otururken yanımda birinin olması.
  • 24-07-2008, 01:47:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayar karşısında oturmuş Nescafe keyfi yaparken, son yudumumun her zaman boş olması çok canımı sıkıyor