• 23-07-2008, 21:32:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Üye Sayım Az Olduğu İçin Alay Edilmem Ve Küçük Düşürülmem
  • 23-07-2008, 21:34:24
    #11
    Ben herşeye sinirleniyorum.Çünkü sinir hastasıyım
  • 23-07-2008, 21:38:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Telekom yüzünden internetin tam can alıcı yerde gitmesi :@
  • 23-07-2008, 21:46:28
    #13
    bir siteye girişte site hata verince 3 dakika kilitli kalması firefox'un.En çok bu sinirlendiriyo.Bu olay oldu mu kopuyorum
  • 23-07-2008, 21:47:43
    #14
    Kurumsal Üye
    İnternetteki herşeye sinir oluyorum bende

    *Birşey ararsın sonuçlar hep çöp site çıkar, tam gerçek bilgiye ulaşırsın site açılmaz.

    *Bazı dengesizler sorunu için msni bulur biryerden ekler, online olunca kimsiniz,ben sizi eklemedim, adresimi nereden buldunuz gibi cevaplar verir.

    *Sitelerde açılan popup reklamlar.

    *Sitelerde dolaşan ***** reklamlar..

    vs. ...
  • 23-07-2008, 21:53:06
    #15
    En çok bi'şey bildiğini sanan cahiller sinir ediyor, 40 saat uğraşsan laf anlatamıyorsun ya insanı çığırdan çıkarıyor.
  • 23-07-2008, 21:57:42
    #16
    MSN'de bana bir şey yazmak için durumumu çevrimiçinden başka bir şey yapmamı bekleyenlere aşırı derecede sinir oluyorum.

    Olmadığımı gördüğü halde üsteleyen ve titreten insanlara da sinir oluyorum. Sanki titretince olduğum yerde onun yazdığını anlayacağım. Hadi anladım, bir de işimi bırakıp oraya döneceğim.

    Sadece kendi işini görmek için konuşanlara da hasta oluyorum.

    Poff Fena döktüm içimi
  • 23-07-2008, 22:01:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    sro kasarken internetin gitmesi ve yeniden geldiğinde bnm çarın yatmş olması

    msnde küçük çocukların beni ekleyp abi tasarım yaparmısın deyipte ondan sonra ç.dışı olması...

    2-3 script editleyip kendini coder sananlar

    işte bunlara acayip kıl oluyorum
  • 23-07-2008, 22:03:38
    #18
    Kızlara Cam Açtırdığım Zaman Netin Kopması !