Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
65
●1.297
- 23-07-2008, 21:47:43İnternetteki herşeye sinir oluyorum bende
*Birşey ararsın sonuçlar hep çöp site çıkar, tam gerçek bilgiye ulaşırsın site açılmaz.
*Bazı dengesizler sorunu için msni bulur biryerden ekler, online olunca kimsiniz,ben sizi eklemedim, adresimi nereden buldunuz gibi cevaplar verir.
*Sitelerde açılan popup reklamlar.
*Sitelerde dolaşan ***** reklamlar..
vs. ... - 23-07-2008, 21:57:42MSN'de bana bir şey yazmak için durumumu çevrimiçinden başka bir şey yapmamı bekleyenlere aşırı derecede sinir oluyorum.
Olmadığımı gördüğü halde üsteleyen ve titreten insanlara da sinir oluyorum. Sanki titretince olduğum yerde onun yazdığını anlayacağım. Hadi anladım, bir de işimi bırakıp oraya döneceğim.
Sadece kendi işini görmek için konuşanlara da hasta oluyorum.
Poff
Fena döktüm içimi
- 23-07-2008, 22:01:30Üyeliği durduruldusro kasarken internetin gitmesi ve yeniden geldiğinde bnm çarın yatmş olması

msnde küçük çocukların beni ekleyp abi tasarım yaparmısın deyipte ondan sonra ç.dışı olması...
2-3 script editleyip kendini coder sananlar
işte bunlara acayip kıl oluyorum
Fena döktüm içimi