MSN'de bana bir şey yazmak için durumumu çevrimiçinden başka bir şey yapmamı bekleyenlere aşırı derecede sinir oluyorum.
Olmadığımı gördüğü halde üsteleyen ve titreten insanlara da sinir oluyorum. Sanki titretince olduğum yerde onun yazdığını anlayacağım. Hadi anladım, bir de işimi bırakıp oraya döneceğim.
Sadece kendi işini görmek için konuşanlara da hasta oluyorum.
Poff

Fena döktüm içimi