Konu
Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
24-07-2008, 12:19:09
#42
uysal_rockci
Neredeyse herkes MSN 'den dertli gördüğüm kadarıyla. Ekleyip de sen kimsin diyenler hakikaten güzel küfür yiyorlar benden. Msn'den soğudum onlar yüzünden, online bile olmuyorum neredeyse