Neredeyse herkes MSN 'den dertli gördüğüm kadarıyla. Ekleyip de sen kimsin diyenler hakikaten güzel küfür yiyorlar benden. Msn'den soğudum onlar yüzünden, online bile olmuyorum neredeyse