Konu
Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
24-07-2008, 12:21:33
#43
LineDizayn
Sinir olduğum şeylerin kullanımını azaltmaya gayret ediyorum..
Facebook üyesi değilim.
Msnde az çevrim içi oluyorum..
Gibi maddeler var..Ama Malesef
Adsense
de böyle kısıtlama yapamıyorumi