• 02-07-2018, 12:08:35
    #19
    Wmqp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerinizde olmak isterdim, çalış çalış gına geliyor bir süre sonra

    manzaranın tadını çıkararak afiyet bal şeker olsun
    eyvallah hocam yolunuz düşerse kastamonu - cide 😊
  • 02-07-2018, 12:16:35
    #20
    Afiyet olsun , çok hoş manzarası var
  • 02-07-2018, 12:17:25
    #21
    Herkes ne kadar gerginmiş tepkiler çok üzücü
    Mütevazi bir sofra, süper bir manzara afiyetler olsun hocam. Şu yaptığının yerini boğazın kenarında ki hiç bir lüks lokanta sunamaz. Herşeyden önemlisi fotoğraftan huzur akıyor
  • 02-07-2018, 12:18:29
    #22
    Afiyet olsun hocam. Eşsiz manzara.
  • 02-07-2018, 12:19:20
    #23
    Kastamonu ile kötü anılarım var, afiyet olsun
  • 02-07-2018, 12:21:57
    #24
    KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ne kadar gerginmiş tepkiler çok üzücü
    Mütevazi bir sofra, süper bir manzara afiyetler olsun hocam. Şu yaptığının yerini boğazın kenarında ki hiç bir lüks lokanta sunamaz. Herşeyden önemlisi fotoğraftan huzur akıyor
    dedim gerginliklerini alırım daha çok gerildi anlamayanlar tabi ne mutlu bana huzur sağladıysam.
  • 02-07-2018, 12:34:37
    #25
    Demek ki Nusrette filan paylaşım yapsan gelecek tepkiler fena olacakmış Şaka bir yana derler ya " Yarasın tosunuma, afiyet olsun " işte aynen öyle.. Afiyet bal olsun.
  • 02-07-2018, 13:04:24
    #26
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki Nusrette filan paylaşım yapsan gelecek tepkiler fena olacakmış Şaka bir yana derler ya " Yarasın tosunuma, afiyet olsun " işte aynen öyle.. Afiyet bal olsun.
    eyvallah reis 😂 aynen öyle.
  • 02-07-2018, 13:10:03
    #27
    Gezmeye mi gittin hocam? Konaklama bedeli falan ne kadara mal oldu?
    Bu arada afiyet olsun